Di Jumaat yang hening....beasalah kannn....gomen kan rehat lama....ala2 ko nk g saloon layan spa pon sempattttt.... :-p gtuew.....tetiba arituh terasa nk g CIMB bank laaa....nk update saving book si kecil Lil Ian tuh.....asyik mashuk jer....takde buat transaction...kang tak active plaks ac dia.....CIMB Junior Acc kan takde ATM card.....
Sampai2 jer.... disambut dgn sgt mesra yer.....okla....tunggu punya tunggu......dekat sejam tak panggil2......kaunter banyak......nak kata orang lelaki belum abes semayang Jumaat...ehhh....dah kol bape neh? Tanya kat adik yg jaga customer service tuh.....dia jawab kelat2....katanya ada staff msh belum balik dari masjid...agaknya g makan dulu....boleyyyy?
Tetiba aku mcm bengang naik hantu....kalau selalu org mengata service kakitangan gomen lembab & tak efisyen......takde maknanya......yg private pon banyak juga yang mcm ntah haper2x kannnn.....hadooy....sbb masa rehat pon dah jd terlajak sb menunggu lama.....aku terpaksa cancel urusniaga yg sepatutnya hanya bb minit saja......bdk customer service tuh mintak maap....tp dia pun mcm dah segan....sb banyak customer lain dah mula nak naik hantu juga....maknanya bukan aku sorang jer yg laa yg sentap kann......
Sampai opis....aku terpikir.....buat haper aku nk maki2 dalam hati jer kan.....sentap2 kat belakang apakah faedahnya?! Lalu aku pon rajhin sesangat g bukak website CIMB......carik bahagian 'for further inquries, please contact us at ......@.........'. Lantas mak pon email laaa kejadian tersebut kepada yg berkenaan.....wp aku tak harap pon depa akan layan.....at least puas hati laa kan.....ahahahhahahah! Siap lengkap dengan report case segala.....biasalah......training sebagai student sc yg kena buat report lengkap tuh ttp ada... :-p
Dengan tidak kusangka, email mak berbalas.....Branch Manager telah diarahkan oleh HQ untuk entertain complain i yer......paling tak boleh blahhh......derang sanggup hantar officernya utk datang ke opis mak......mak tak perlu pegi ke bank derang.....derang tlg buatkan urusan yg mak nk ituh at my office sajork....dan derang sanggup datang 2 kali untuk pulangkan resit and buku ac bank.....
Superb laaa aku di layan mcm VVIP kan.....speciallllll sangat.......and maybe sb nk buktikan yg derang boleh bekerja super pantas......dalam masa setengah jam, semua urusan selesai.....mampu?(dari derang amik buku acc mak...sampai laaa pulangkan balik)....Boleh pulak kannnn....arituh berjanggut aku tunggu q....x panggil2x...
Ok laaa kalau derang mengakui kesilapan....dan coverrr baikkkk dgn layanan Service at My Doorstep..... :-p
Note : Branch CIMB nih dalam 10 min je naik keta ke opis mak :-D
No comments:
Post a Comment